lördag 25 oktober 2008

en slö kväll


klockan är 21.57. jag och lilleman har kollat på film medan roger har spelat bingo , ikväll gick det inte bra med bingo men men man kan inte alltid vinna. anton har varit borta hela kvällen och kom hem för ca en halvtimme sen och han står nu i duschen och tvättar av sig fuselukten. jag har haft fotvård ,tagit ett fotbad och nu har jag som nya tossingar...haha...oscar ville göra lika som jag så han har också haft fotvård. roger har gått ut till garaget ,jag vet inte alls vad han pysslar med ,alltid nåt har han att göra där... nu har oscar har lagt sig i storsängen och ser film men ska snart få krypa ner i sin säng för klockan är mycket och han har varit vaken tidigt på morgon.

jag har kollat kenot och det gjorde mig besviken för vi vann rent åssit.......jag börjar känna mig lite trött ,kan va dax att lägga sig och läsa snart men först kolla in tradera. sov gott och dröm sött/tingeling

Inga kommentarer: