måndag 6 oktober 2008

måndag kväll kl 20.38











och här sitter jag nu. jag har duschat och ska bara ta det lugnt resten av kvällen. pojkarna har lagt sig ,roger ser tv ,det är lugnt med andra ord....haha...jag har jobbat idag och när jag hade stämplat ut så väntade jag på bussen till 16.40, för att åka hem. väl hemma var de andra redan hemma och jag hann inte mer än in genom dörren innan roger frågade vad vi skulle käka för nån middag...hmm.....ja det var bara för mig att ställa mig vid spisen på en gång. dagens middag chilicon carne och ris , gott och ganska snabbt att laga till. jag har städat undan ,tvättat kläder ,hängt tvätt och sånt. när klockan blev 18 då hade jag tid att slå ner rumpan...haha....jag har rättat jobbets keno som idag gav ingenting....och sen har jag spelat lite tv spel med pojkarna och suttit vid datorn med anton ,jag försöker hinna med att bara umgås med pojkarna och göra sånt dem vill. roger han var ute och kapade upp lite ved . pojkarna tycker om då jag ägnar mig helt och hållet åt dem och det behövs , för det mesta har jag fullt upp med städ mat och andra nödvändiga sysslor.......känner mig ganska trött och snart bäddar jag ner mig , men först ska jag kolla tradera och mina mail. jag har vunnit en auktion i kväll ,en hoodie till mig själv ,supernice....haha.....
anton håller precis på att koka en kopp te åt mig ,han är väldigt hjälpsam då han vill , för det får han låna tvn i vardagsrummet en stund....haha....
hoppas du haft en bra ledig dag och kväll ,vi syns i morgon L ,ha det gott och söta drömmar /ting

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej bruden ja som du vet så är jag mest hos farsan han börjar bli lite bättre nu annars har jag slöat hela dan hadde sex rätt på kenot synd att det var en keno 8 vi syns imorrn sov gott

Anonym sa...

hej ting nu är det tisdag kl 18 35 jag ska fara nu till telle o hämta farsan o skjutsa han till piteå vilken kväll va