söndag 19 oktober 2008

bingolotto kväll


ja bingolotto har vi spelat så även denna söndag och tyvärr ingen vinst......hmm......jag hann ta mig en micropromenad innan bingolotto började och det kändes bra bara att få komma ut i friska luften här på landet...haha...jag lämnade tv rutan en stund före programmet var slut ,blir lite långtråkigt när man inte fått vinna och jag hade annat att göra.

alltid kul då du slår en signal L. nu har jag duschat av mig och då jag bloggat ska jag bara kolla in tradera innan jag stänger av datorn för i kväll.

det kanske blir en kvällsmacka och ett glas proviva innan jag kryper ner i sängen med min nya bok. det är redan nu ikväll ett par minusgrader ...brr....och i morgon blir det att sitta i bilen en timme innan vi är framme där vi ska jobba i ett par dagar i veckan. jag hoppas du är chaufför dessa dagar L ,för dig litar jag på då det är halka. nu är klockan 21.30 och jag ska avsluta här för i kväll . sov gott /kramiz

Inga kommentarer: