lördag 25 oktober 2008

kl 13.04







och vi är hemma igen efter vår sväng till skifix. nu har pojkarna helt nya slalomutrustningar som vi hyrt för två år framåt. vi tog oss både dit och hem välbehållna i halkan. anton har åkt i väg och jobbar medan oscar ser tv och roger är nere och håller på att kolla sitt snus som står i ugnen så att ugnen har rätt temperatur....jobbigt för mig att inte ha nån ugn att kunna använda i helgen. sent i morgon kväll har han gjort klart snuset och då är ugnen ledig...jag har min lediga dag på måndag och då kan jag laga mat och baka i ugnen igen...haha...ner på byn det måste vi och handla hem lite käk för kylen börjar gapa tom snart....dagen kommer jag att tillbringa hemma ...tror jag ....mest slöa och ta det lugnt ,läsa min bok. jag ahr hunnit tvätta kläder ,plockat undan och dammsugat nere på morgon innan vi åkte i väg ,känner att jag kan unna mig att va lite slö i eftermiddag....haha....nu ska jag kolla in tradera innan det är dax att åka och handla. hoppas du har en lugn dag L. ha det så bra /ting

Inga kommentarer: