söndag 5 oktober 2008

bingolotto


ännu en bingolottokväll utan vinst...hmm.....det håller på att bli lite tjatigt ,jag lämnade tvn en stund innan programmet var slut.......nu är klockan 21.22 och jag nyss klivit ur duschen och sitter här skriver några rader medan jag knaprar på en kvällsmacka.....haha...oscar har somnat ,anton är och springer omkring här och roger har hämtat in ved.mitt keno gav mig ingen vinst, jag har bara gått back de sista dagarna......hoppas lyckan vänder......snart ska jg bädda ner mig och läsa en stund och lyssna på regnet som som smattrar mot taket. det har verkligen pissat från himlen hela dagen...hua.....

se nu till att få vila lite när du är ledig i morgon L. hoppas kvällen varit okej och att det är bra med din pappa. hörs snart . sov så gott /tingeling

Inga kommentarer: