lördag 4 oktober 2008

god morgon


...klockan är 09.18 och här sitter jag nu. vaknade tidigt strax efter 06.00 men la mig igen och somnade om. i dag är det kallt ute...i morse var det -6 grader.

klev ur sängen 08.30 och har fått på mig kläder och druckit 2 muggar kaffe. värk det har jag nå kopiöst mycket och har varit tvungen att ta medicin. idag är kanelbullens dag och jag hade behövt baka kanelbullar ,men som det känns nu har jag ingen ork att röra ihop en vetedeg och baka ut den.....jag får vänta och se om jag har mer ork och mindre värk senare under dagen.

tittar ut och ser att det kommer lite snöflingor från himlen , nu är vintern definitivt nära.

planer inför dagen det blir mest att va hemma städa ,tvätta och laga mat......och vila.nu ska jag ta och dricka lite mer kaffe. hörs senare /ting

Inga kommentarer: