torsdag 23 oktober 2008

en dag kvar











...tills jag har helg , känns inte helt fel med tanke på hur mycket det har varit på jobbet dessa fyra dagar i veckan. i morgon blir det att va nere på byn och städa en vanlig fredag. kväll jobbar jag i morgon men det ska nog gå bra ,så L se till att va riktigt utvilad för att jobba med mig både dag och kväll....haha...kanske behövs bomull i öronen.....haha...




nåja dagen har varit full av jobb det var skönt att komma sig hem i eftermiddag , det var nära att jag missat bussen hem den hade precis lämnat järnvägen ,jag liftade dock med en annan buss till busstationen och klev på rätta bussen. pojkarna åkte oxå med bussen hem och dem blev glatt överraskade då dem hittade sina nya tv spel i postlådan. jag hade en hel del att göra när jag kom hem bl a laga middag som idag blev mjölkstuvade makaroner och köttbullar , mums det var verkligen gott. efter middagen så la jag mig för att vila för jag var helt utmattad ,jag somnade och sov en stund sen var det dax att kliva ur sängen och göra nytta. jag har tvättat kläder,hängt och vikit tvätt ,sytt namnlapp i oscar nya hoodie för att han ska hitta igen den om den kommer bort på skolan vilket händer då och då. nu är klockan 20.54 och jag har duschat och ska bara slappa resten av kvällen. oscar sover och anton är här och surrart med mig ....haha....




jobbets keno men även mitt keno gick väldigt dåligt i kväll .....snyft. ska surfa lite på nätet och kolla in tradera innan jag lägger mig och läser. sov så gott /kram

Inga kommentarer: