onsdag 22 oktober 2008

bonde söker fru


har jag sett i kväll....haha....då är jag bänkad framför tvn. det är en såpa som jag inte vill missa. idag har vi varit och städat stugor i kåbdalis och det har gått bättre idag trots att man börjar känna sig sliten eftersom det är en hel del att göra där.när jag kom hem så gjorde jag som jag alltid gör startat tvättmaskinen och plockade undan efter pojkarna som hade dragit fram en del och inte städat efter sig ,som vanligt. roger fixade middagen ,han stekte upp pyttipanna som vi köpt då vi var in och handlade innan vi åkte hem i eftermiddag. jag har suttit med anton och hjälpt han med engelska och även hunnit vila ett par minuter med en mugg kaffe i handen.

oscar sover meadn anton är och springer här och roger ser tv , det är ganska lugnt med andra ord. jag känner mig ganska knäckt och lär nog somna då jag lägger ner huvudet på kudden ....men innan jag gör det så måste jag avsluta en affär på tradera och kolla min mail. idag kom oscars ecko hoodie och då var han glad....haha....

jobbets keno gick inte bra i kväll ,i morgon är det dax att förlänga kenot igen....måste komma ihåg det innan jag åker hem i morgon efter jobbet. hoppas du haft en lugn och skön kväll L ,för i morgon ska vi ge järnet för att hinna bli klar med städningen ......haha....och du pengar tar jag med i morgon till vår utflykt ....haha...nu är klockan 21.44 och jag ska avlsuta mitt bloggande för i kväll ,sov så gott /kram

Inga kommentarer: