söndag 26 oktober 2008

söndag kl 10.46


och jag är tebax....kommer från köket ,har lagat lunch och eftersom jag inte har ugnen ledig (ett jäkla tjat om min ugn....haha...) , så stekte jag några plättar som slank ner i roger och oscars magar. tog en titt i mitt frysskåp och gjorde ett fynd ...haha...en blåbärskaka den tog jag fram och värmde samtidigt vispade jag i hop marsansås ,mums inte alls dumt. nu tittar solen fram och jag har än inte tagit min promenad ,kan bli läge snart om jag bara orkar....jag har suttit och fyllt i blanketter för att posta i väg(lite nytta har jag hunnit med. )

i kväll är det bingolotto och nu är det dax att vinna lite ,det börjar kännas lite hopplöst med bingolotto.

jag har varit och läst tidningen på nätet och om du haft jour i helgen L så måste du ha haft fullt upp.för det har varit ett par olyckor i halkan häromkring. du har varit så tyst inte hört av dig nåt.........undrar om du överlevt helgen......hoppas allt e bra med dig. ha en fortsatt bra dag /tingeling

Inga kommentarer: