söndag 5 oktober 2008

söndag kl 17.14







i dag har jag och oscar varit ensam hemma. jag har tvättat ,lagat mat (pannkaka med björnbär i ) ,stekt palt och käkat. hjälpt oscar med läxa, sett film och spelat tv spel med han. lugnt och tyst har det varit , ganska skönt. roger har varit borta riktigt hela dagen likaså anton. jag förmodar att dem är på hemväg snart,då är det slut på friden.....haha.det är fortfarande regnigt och grått väder så det har inte blivit nån promenad för mig i dag heller.har kollat jobbets keno ,det gav hela fem kronor....haha......mitt eget keno har jag än inte kollat det får jag göra sen. ikväll är det bingolotto ,jag kanske får vinna lite då.........



hoppas du får en lugn och bra ledig dag i morgon L så att du orkar jobba resten av veckan.



jag kan ju inte säga att jag längtar till jobbet i morgon för jag ska på nån kurs på eftermiddagen....hmm.....men men det är bara att pallra sig dit. nu ska jag hänga tvätt ,ha en bra kväll så kommer jag tillbaka/ting

Inga kommentarer: