lördag 18 oktober 2008

lördag kl 17.36




och här sitter jag. så här har min dag varit. åkte ner på byn för at hämta medicin och handla några saker det tog bara en stund sen åkte vi hem för att vi väntade främmande. brorsans sambo ringde innan vi åkte ner för att dem hade tänkt kika upp för att kolla efter ett par byxor på nätet till deras pojke. dem kom hit strax efter att vi kommit innanför dörren och har varit här i ett par timmar för att till slut bestämma sig för ett par byxor som vi beställde ,samtidigt beställde jag ett par nya jeans till lilleman eftersom han pratat en tid om ett par nya jeans. kul att kunna va till hjälp ...haha....dem har börjat vända sig till mig då dem behöver köpa kläder för att få låna datorn och hjälp med att beställa och stl. och inte för att skryta men jag är ganska insatt när det gäller att shoppa kläder....haha...mitt stora intresse är det ju.


när dem åkte hem tog dem med sig oscar ,och med en gång blev det så tyst i huset. jag ställde mg vid spisen och lagade middag som idag blev baconbiffar och skalade potatis och gjorde klyftpotatis ,mums det blev mycket gott. nu är jag mätt i magen och vilar en stund framför datorn innan det är dags att hämta hem oscar och förhoppningsvis får vi med oss anton hem oxå...kallt är det ,har varit det hela dagen...brr...nu är vintern här och snön faller snart.


hoppas du kör försiktigt hem i kväll L. jag håller tummarna att vi får in en stor vinst på vårt keno ,ska kolla kenot under kvällen.nu ska jag lämna datorn återkommer senare /tingeling

Inga kommentarer: