söndag 19 oktober 2008

söndag morgon 08.59




och nu börjar nyhetsmorgon på tv4 . idag är det än kallare(-6.8), än i går på morgon. hela familjen är vaken denna tid helt otroligt ...haha....de brukar va lugnt och tyst till åtminstone 09.30. jag klev upp 08.05 har gjort upp eld ,startat tvättmaskinen plockat ur diskmaskinen och börjat fylla upp den igen. har tvättat av mig för att piggna till men sitter fortfarande i morgonrock...haha...det är söndag och jag har inte så bråttom att klä på mig . mina planer inför dagen är : laga mat (palt ) ,hjälpa anton med diverse läxor , promenera mm....nog kommer jag få dagen till att gå ...i går kväll läste jag ut min bok berlinerpopplarna och har börjat läsa på fortsättningen . berlinerpopplarna var ganska tung en lång bit in i boken men ändå en bra bok. en mugg kaffe har jag fått i mig mugg nummer två ska jag snart hälla i mig....snusen ligger på plats under läppen...haha....kenot har jag förlängt och i kväll hoppas jag det blir en megavinst...haha bingolotto hoppas jag oxå ger en vinst , skulle inte va dumt att vinna tex en bil....haha...eller åtminstone ett presentkort eller nåt. snart ska jg lämna datorn för att göra lite nytta men innan dess ska jag kolla in tradera....ha det gott /gomorronkram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting ja nu ärr jag hemma det var en fin dag igår men jobbig