fredag 3 oktober 2008

fredag kväll med idol




tidigare i kväll (18.40) satte vi oss i bilen och åkte ner på byn för att handla lite innan idol som började kl 20.00. jag har stickat färdigt min halsduk i eftermiddag sen kände jag att jag kunde unna mig att va lite slö en stund. har precis sett idol och klockan är nu 21.38. oscar har somnat anton ser tv och roger sitter vid antons dator och spelar bingo få se om han har tur med sig i kväll ....haha....han behöver få vinna lite. inget vann jobbet idag på kenot ,mitt eget keno har jag än inte hunnit kolla ,så hoppet om en fet vinst finns ju kvar.....haha....


tack för din kommentar , ja du L ,du tror att jag har ekonomi att bjuda på pizza även om jag inte skulle vinna nå på keno.....haha....jo det kanske jag har....om jag tänker efter....om jag slutar ut att handla nåt klädplagg så har jag nog råd....haha.......hmm.....vet du jag bjuder dig på en pizza i veckan för jag är ju skyldig dig 34 kr.....haha...... hoppas det gick bra att jobba i kväll.


i natt blir det kallt få se om snön kommer ,det kan va vitt på marken då vi vaknar i morgon ,om vi har otur....haha....nu ska jag kolla tradera innan jag kryper ner i sängen för att sova ha en fortsatt bra kväll /ting

Inga kommentarer: