tisdag 21 oktober 2008

en tisdag


och klockan är nu 21.12 och äntligen har jag tid att slappa lite. dagen har varit tuff ,mycket jobb ...puh...känns som om vi inte kommer nånvart med vår städning av stugorna. helknäckt när jag kommer hem men inte har jag tid att ta igen mig ,nä jag har fullt upp med alla sysslor som väntar på mig så fort jag kliver in genom dörren. åkte hem med bussen som gick 16.40 från byn , roger och pojkarna hade kommit hem och satt och åt palt som jag kokat för nån dag sen. efterosm jag behöver ha med mig en matlåda i morgon så var det bara att ställa sig vid spisen för att laga till nåt och det blev en plättsmet och jag gräddade plättar ,enkel ,relativt snabb och god mat till lunch. efter jag gjort det så plockade jag undan och lite sånt. hjälpte pojkarna med deras läxor innan jag kunde vila. vid 19 tiden la jag mig i sängen helt utmattad och jag orkade inte röra mig på en stund.....efter ett tag klev jag ur sängen för att fortsätta med mina sysslor och jag avslutade med att ta mig en dusch och här sitter jag nu . oscar sover ,anton är nere i sitt rum och roger sitter vid antons dator och spelar bingo ....antar jag....haha....jag ahr inte hunnit med att kolla in tradera nåt i kväll ,det måste jag ju bara göra ....haha...innan jag stänger av datorn.

jobbets keno gick pissdåligt ,men mitt keno gav mig 30 kr ....haha....lite spelpengar vann jag ju...haha....nu ska jag snart krypa i säng så jag säger sov så gott /tingeling

Inga kommentarer: