torsdag 2 oktober 2008

en dag att minnas


klockan har blivit 21.40 och jag har mest slöat i kväll oxå....det här är ingen vanlig dag i vår familj. idag tog roger med snuttan (min lilla tiger) till veterinären för att hon skulle få somna in , ett väldigt jobbigt beslut men ett måste ....hon är ständigt i våra tankar. saknar henne så otroligt mycket ,men tids nog går det lättare. oscar mår bättre sen vår familj blivit mindre och det är ju ändå det viktigaste.

i morgon är det fredag och jag har min lediga dag , känns ganska bra. jag har en del att göra här hemma ,men gör bara det jag känner för ,har tänkt vila emellanåt. pojkarna är i skolan och roger jobbar , jag har flera timmar att ägna mig åt mig själv.....haha............

ikväll har jag i alla fall sett idol på tv ,medan pojkarna har spelat tv spel och roger har suttit vid datorn och spelat bingo....och tro det eller ej han har vunnit strax över 200 kr. jobbets keno gav vinst , 4 rätt med kungen på keno8 exakt hur många kronor det gav vet jag inte. mitt eget keno har jag glömt kolla tidigare, får göra det sen .skulle behöva få vinna en större vinst för nu är det längesen ....haha... jag har i alla fall budat på tradera , nu leder jag två bud...jag har dushat och snart ska jag ta en macka innan jag kryper ner i sängen. hoppas du haft en lugn och trevlig kväll L . ha en fin dag i morgon vi hörs i morgon . sov så gott /ting

Inga kommentarer: