måndag 27 oktober 2008

en ledig måndag


och jag har inte gjort så mycket ,bara de vanliga sysslorna som att tvätta diska ,laga mat (dagens middag :fläsfilegryta och klyftpotatis ),lite städning , men framför allt har jag läst ut min bok idag, den var betydligt lättsammare än den första i serien ,betyg :en hyffsat bra bok. jag har intalat mig själv att nån dag kan jag få va lite mer onyttig än andra dagar....haha...

pojkarna har varit hemma hela dagen ,anton har haft en kompis här så gott som hela dagen. oscar har som vanligt varit lugn medan anton han gör som han vill ,speciellt när roger är borta...grr....ungdomar, han försöker bryta regler hela tiden.....om jag summerar denna dag hade jag gjort mer nytta om jag jobbat ......men i morgon då blir det jobb och jag ser faktiskt fram emot det. jag har varit så slö att jag inte ens varit ut på en promenad....jag får ta igen den promenaden i morgon i stället....haha....

jobbets keno gav en vinst på 5 kr i kväll de andra raderna har jag inte kommit ihåg att kolla....

här sitter jag nu och funderar på vilken bok jag ska läsa nu...jag har några olästa att plöja igenom...haha...nu ska jag snart stänga av datorn och läsa , klockan är 21.23 ha en trevlig kväll/tingeling

Inga kommentarer: