lördag 25 oktober 2008

lördag kväll hemma




nu har klockan hunnit bli 18.53. vi har käkat middag (tacos) och efter det så började jag tona mitt hår och jag är precis klar det är än blött då det torkat får jag se hur det har blivit ,svårt att få in allt i håret så att det blir jämt...men men .....det får lov att duga.....haha....oscar är ute i kolsvartmörkret medan roger for i väg för att hämta hem anton. här hemma är det en lugn hemma kväll och vi ska bara ta det lugnt och se tv. kanske får jag med mig anton på en promenad om inte får det vänta till i morgon. jag ahr hunnit vila en stund på eftermiddagen innan vi åkte ner för att handla så jag känner mig ganska pigg och jag lyckas nog hålla mig vaken lite längre i kväll....haha...och kanske läsa fler sidor i min bok än i går kväll då jag hann läsa en sida innan jag stängde mina två blå. jag undrar just om kenodragningen har varit nu ,jag tror det det är bäst att kolla ,kanske det har blivit en stor fet vinst....haha.....hörs senare och då vet jag om vi vunnit.../kramiz

Inga kommentarer: