söndag 26 oktober 2008

en tidig söndagmorgon


och här sitter jag ,klockan är 08.32 och jag har varit vaken sen före 07.00. idag fick vi sova en timme längre för nu är det vintertid. oscar klev upp före 07.00 han kunde inte sova och startade tvn. jag låg kvar trots värk till klockan var 07.30 sen var jag bara tvungen att kliva upp och röra på mig. jag har fixat frukost till oscar ,startat tvättmaskinen ,strykit ett par byxor ,gjort upp eld i pannan och druckit kaffe och ätit skorpa. alla är uppe i huset ,anton är på väg till sitt jobb ,roger ska skjutsa han sen ska roger röra i hop nåt i sin snus som fortfarande står i min ugn.....en dag till utan ugn , inte kul.....jag får hitta på annat att göra denna dag,borde ut och motionera det var ett bra tag sen....och det känns verkligen......haha....

mina planer inför denna söndag: va hemma mest och göra lite nytta och gå en promenad. nu på morgon är det plusgrader ute men det blåser. ingen snö har ännu kommit. ska kolla tradera vi hörs senare/ting

Inga kommentarer: