söndag 12 oktober 2008

16.40


är klockan och jag har plockat undan efter middagen. idag har jag lagat fläskfile' med sås och klyftpotatis tillbehör kokta morötter och gurka . söndagsmiddagen blev kanongod. till efterrätt bakade jag en sverigekaka och kaffe. pojkarna och roger är ute på gården jag har det lugnt och tyst inne , skönt att få vila öronen emellanåt....haha....vi åkte ner på byn till rogers bror och när vi hade varit där var klockan så pass mycket att jag behövde hem för att laga middagen. nu är det bara drygt två timmar till bingolotto börjar som alla andra söndagkvällar hoppas jag på en storvinst. har aldrig lyckats få vinna en större vinst nångång och jag tänker att nångång ska det väl va min tur....haha...

om en liten stund är det kenodragning ,men det har gått pissdåligt ett par dagar nu och förhoppningen om en större vinst är inte stor nu.....ha en fortsatt lugn och skön söndag jag kommer tillbaka senare /ting

Inga kommentarer: