måndag 13 oktober 2008

en fin måndag


och nu är det kväll och kolsvart ute då passar det bra att sitta vid datorn nu är klockan 20.28. jag har duschat men jag har inte blivit mycket piggare av det ....haha....jag har jobbat som vanligt denna måndag och stämplade ut i vanlig ordning kl 16 för att ta bussen hem 16.40. när jag kom innanför dörren så var det första dem frågade vad ska vi äta...hmmm typiskt . svaret jag gav dem var att nog finns det mat att käka ,vi åt restmat och blev mätta och det är huvudsaken....haha....efter att jag plockat undan lite ,startat disk och tvättmaskinerna så gick jag upp och startade daton för att kolla mail och tradera....haha....sen la jag mig i sängen för att vila och jag somnade ett par minuter. sen var jag uppe igen för att göra lite nytta kvällarna går så fort. jag har suttit en stund med oscar och hans läxa. anton har haft en storstädning i sitt rum och vid sin dator,helt otroligt utan att behöva tjata på honom städade han och dammsög även i köket....duktig är han. nu har pojkarna lagt sig och roger är i garaget ,alltså tyst i huset . snart ska jg krypa ner i sängen ,inte sova riktigt ännu först läsa ett tag....haha....eller se tv om det är nåt som är värt att se.......

trevlig lunch idag L ,hoppas vi äter ute nån fler gång. hoppas du haft en lugn kväll utan bärgningar. nu har det börjat regna och risken är stor för att det kan bli glashalt i morgonbitti.

dagens väder har varit kanonfint hoppas det blir fler såna dagar i veckan.

jobbets keno och även mitt eget gick inte bra ikväll....snyft. undrar om du hade mer tur med ditt keno L...ska in och kolla en sväng på tradera innan jag stänger av datorn för i kväll .sov gott kram /ting

Inga kommentarer: