söndag 12 oktober 2008

bullbak







klockan är nu 12.04 och jag har slagit ner rumpan här igen . jag har varit hurtig och bakat bullar har tagit ut sista plåten från ugnen för en stund sen och det luktar gott med nygräddade bullar i huset. jag har fått lite städhjälp ,roger har dammsugat på vindan och jag behövde bara dammsuga nere. roger har startat fyrhjulingen och den verkar funka nu....haha...oscar rusade ut så fort han hörde ljudet från den. anton sitter klistrad vid sin dator.



tack för din kommentar anonym ,självklart hör jag av mig om jag behöver en kaffekompis att surra med idag...haha....kom gärna och fika om du får tid. kul att höra att din far är bättre nu. på eftermiddagen ska vi i väg till rogers bror och då kanske vi åker och tittar på skoterchassit du har.nu ska jag vila en stund ,men innan jag lämnar datorn ska jag kolla in tradera först...haha....jaga håller tummarna att jag får vinna på keno idag, det skulle inte va så tokigt. ha det så bra hörs sen kramiz/ting



Inga kommentarer: