lördag 11 oktober 2008

lördag förmiddag kl 10.04


gomorron nu är jag här. klev upp vid 08.30. gjordde upp eld i pannan ,startade både disk och tvättmaskinerna. sen efter en stund drack jag kaffe och tog fram mitt nya garn för att börja sticka en mössa. jag har tvättat mitt hår och fixat till mig för dagen eftersom vi väntar främman ,brorsan och hans familj sa att dem skulle komma förbi för att hämta min gamla telefon brorsans sambo köpt av mig. pojkarna är uppstigna oscar ser tv medan anton sitter vid datorn hans och roger är ute i garaget han pratade om att skruva i sin traktor idag. ner på byn blir det för att handla lite idag igen....haha...och sen åka till rogers bror och uppvakta han för han har fyllt år i veckan. andra planer för dagen ....städa lite ,sticka och laga mat. skulle behöva baka bullar oxå men jag får se vad jag hinner med och orkar utföra denna dag p g a värken . det är plusgrader ute och uppehåll ,bör ta en promenad ....haha....spelat keno har jag gjort för idag och jag hoppas på en vinst ,skulle inte va dumt att kunna fylla på kontot lite......haha....ha en bra dag kommer tillbaka senare under dagen/ting

Inga kommentarer: