måndag 27 oktober 2008

måndag kl 09.57


och jag sitter här en måndag förmiddag tittar ut genom fönstret ,tråkigt väder ute. jag känner mig slö denna dag det enda jag har gjort sen jag vaknade 06.30 är tvättat kläder och kört diskmaskinen ,ställt in ren disk i skåparna gjort upp eld i pannan för det var kallt när jag klev upp på morgon och legat i sängen under filten och läst , en onyttig dag....hmm....

pojkarna har höstlov hela den här veckan och dem är hemma idag. oscar ser film och anton sitter vid datorn. jag hade tänkt va lite nyttig idag och ta en promenad men eftersom vädret är tråkigt så kändes det inte så lockande men men .....senare kanske....dagen är lång.......hoppas din dag blir mindre tung ,du kan behöva sakta in köra på en lägre växel L.....i morgon är jag tillbaka på jobbet och då kanske vi kan hitta på nåt ,kanske luncha.........hmm....om du kommer i håg kan du ringa ,eftersom du va upptagen när jag ringde .......

nu ska jag va lite onyttig och läsa min bok ,ha det bra /ting

Inga kommentarer: