fredag 31 oktober 2008

trött


klockan är nu 21.42 och jag är supertrött trots att jag sovit en stund då jag kom hem i eftermiddags , kanske lika bra att krypa ner i sängen och sova....

i morse var jag så trött men jag tog mitt ansvar och for i väg och har jobbat till 13.50 då tog jag ledigt för att gå till sjukgymnasten. medan jag var där så passade roger på att helghandla så att vi kunde åka hem då jag var klar. hemma var vi strax efter 15.30 pojkarna har varit hemma ensam hela dagen och det har gått ganska bra ,lite osams har dem varit men inte allvarligt i alla fall. när jag hade vilat i eftermiddag så tog jag en dusch och sen började jag med maten som i kväll blev tacotallrik ,mums....haha....jag fick lite hjälp med matlagningen. roger skar ner grönsakerna i en skål.

lillebror kom och hälsade på och anton följde med han hem för att sova hos dem och samtidigt träffa sin mormor.jag har bara haft en liten pojke hemma i kväll det är alltid så ovanligt lugnt och tyst när en av pojkarna är borta. visserligen har jag haft 2 pojkar hemma ...haha...om man räknar med roger.....

roger sitter vid andra datorn nu och spelar bingo på nätet ,han är tyst det har nog inte blivit nån vinst än.....oscar har somnat. kvällen har varit lugn jag är så trött och har inte orkat göra så mycket annat än sett idol och nu väntar jag på att få se omröstningen som visas om en halvimme. jag har varit in på tradera och jag leder några bud , kul.

kenot gick inte bra i kväll....snyft. hoppas du haft en bra dag L och att ni fått i gång traktorn. det är så tyst och tråkigt på jobbet när inte du är där , vet du......men på måndag då är det väl som vanligt för du ska väl jobba då hoppas jag. hoppas höra av dig under helgen ,för som vi sa hämtar vi sängen . lördag kväll eller söndag beroende på när du är hemma , du kan ju höra av dig. nu ska jag tänka på refrängen ,alltså bädda ner mig....sov så gott /kramiz ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting ja det var en tung dag i telle japp till sist starta den deviln men det är oskruvat nån timme än det känns tungt man är ju aldrig ledig tycker man det såg fint ut på kafet idag hoppas nu bara dom lyckas roligt med nå nytt dom kanske skulle hålla bättre priser vi hörs imorrn