lördag 1 november 2008

en kall lördagmorgon

nu är klockan 10.36 har legat och slöat länge denna morgon ,klev upp för lite över en timme sen och har plockat undan och vikit tvätt nu har jag klätt på mig och gjort mig klar för dagen. vi ska väl åka ner på byn en sväng i dag har vi tänkt. kanske gå på det nya cafeet på storgatan.
tack för din kommenatr anonym. jaha...du har oxå hunnit dit ,alltså på cafeet .....dem hade mycket som såg gott ut ....haha.....jag käkade kycklingsalsa där i går och det var gott.....nää du har så sant du är aldrig riktigt ledig alltid en massa måsten......du måste dra ner på tempot lilla gubben.....hoppas ni får en bra dag på er sightseeing tur .... hör gärna av dig under dagen.....
i morse vid 06.00 var det över 10 grader kallt ,nu har det blivit ett par grader varmare ute och solen lyser.
idag har jag en del måsten här hemma ,städa lite dammsuga behövs verkligen göras på vindan .....inte kul att jämt städa men men .....ikväll ,lördag ska vi nog bara va hemma vi har inget annat planerat. nu ska jag kolla mail och tradera ....hörs senare/tingkram

Inga kommentarer: