lördag 15 november 2008

morgonen började tidigt











...med att jag klev upp strax före 07.30 för att göra mig i ordning och väcka de andra.
anton har haft skoldag mellan 09.00-12.00 och då passade vi på att handla och det var lite folk på affärerna så tidigt och det gick fort att helghandla. passade på att springa in på lite andra affärer när vi ändå var på språng...haha....
köpte nya mössor till roger och oscar och kallingar till anton på sportringen. sen for vi på handelshuset för att jag behövde ullsulor till mina vinterstövlar och oscar fick sig en fin nyckelring som han ville ha.
till sist sprang vi in på konsum och där hittade jag garn så nu kan jag sticka mig en halsduk och lite annat smått och gott. oscar fick sig en ny film.medan jag stog i kassan så kom jag i håg att jag skulle lämna in lotto för i kväll ....haha...nu hoppas jag på en vinst på det i kväll......
avslutade stunden på byn med att tanka bilen. när vi kom hem och hade ställt in det vi handlat så åkte vi upp på berget för att surra bort en stund ...haha.....nu är vi åter hemma och roger har gjort upp eld i pannan för det är rejält kallt denna lördag ,men ändå en fin vinterdag . på morgon var det riktigt kallt ...brr -15 ,nu har det blivit nån grad varmare i alla fall.men jag stannar helst inomhus och kanske börjar sticka på min halsduk innan det är dax för middag.

tack för din kommentar anonym. jag hoppas du också får en fin helg och jag håller tummarna att vi i helgen får vinna på vårt keno . jag antar att du också har lämnat in lotto ,få se om nån av oss får nån krona på det....haha... det var verkligen inte meningen att ringa och störa dig då du vilade på morgonen . hoppas höra av dig snart igen ,som du vet är det lika kul varje gång jag hör av dig.....sköt om dig /ting




Inga kommentarer: