tisdag 11 november 2008

en promenad...

i mörkret har jag gått. jag vek aldrig av från vägen eftersom det var kolsvart så kollade jag efter väggrenar.....haha.....skönt med en promenad och fundera lite utan surr runtomkring . nu är klockan 21.13 och det är tyst i huset.
roger och anton är ute i garaget och fixar med traktorn och oscar sover.halkigt är det så nu är det bara att ta det lugnt i trafiken. jag blev dock lite piggare av promenaden och sen duschen efteråt ,men jag ska snart krypa i sängen med boken som sällskap.
som du redan vet vann vi 5 kronor på vårt keno i kväll inget på jobbets keno ....i morgon är det dax att förlänga jobbets keno och jag funderar på om vi ska byta ut några nummer , vad tror du om det L ?det var längesen det gav nån större vinst......
hoppas du haft en lugn och behaglig kväll L . nu ska jag stänga av datorn så jag avslutar med att säga god natt sov så gott /kram ting

Inga kommentarer: