lördag 15 november 2008

när jag ändå...


...satt mig framför datorn med en mugg kaffe kan jag väl lika gärna skriva ner ett par rader här. klockan är nu 17.09 och vi har precis käkat middag ,idag liksom många andra lördagar ville roger äta tacotallrik . så tacotallrik fick han. nu är jag mätt i magen ska bli gott att hälla i sig nybryggt kaffe i lugn och ro.

pojkarna har gått ut ,dem är för det mesta utomhus och har alltid nåt att göra. jag har börjat sticka min halsduk nu på eftermiddagen men än så länge har jag inte kommit långt ,men jag behöver inte färda den i helgen .....haha....bara den är klar innan vintern är slut......tänkte ta mig en promenad men det är kallt ,nästan -15 ,kanske är det varmare i morgon ........kvällen blir hemma framför tvn och ta det lugnt.ha en trevlig kväll kanske tittar in här senare under kvällen/tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

hej bruttan hoppas du vinner nu på lottot japp jag har lämnat in mina rader så om ag vinner en hög vinst kan du få göra en shoppingtur med mej kl är nu 20 00 hör av mej här sen ikväll