fredag 14 november 2008

idol kväll


.... idol på tv4 har jag sett ,nu väntar jag bara att få se utröstningen som är om ca en halvtimme. klockan är 21.55 och oscar har somnat ,anton sitter vid sin dator och roger är i garaget. pojkarna har varit ute mest hela kvällen. en lugn hemma kväll och jag har inte gjort så mycket ,känner mig onyttig .....haha....det är några minusgrader ute. jag känner mig lite trött ...hmm...borde vara ganska pigg efter en slöardag som denna . jag har duschat och ska snart krypa ner i sängen.

i morgon ska jag kliva upp tidigt eftersom anton har skoldag mellan 09.00-12.00. det är öppethus på skolan i morgon och då får föräldrar komma och hälsa på . anton vill inte att vi ska komma dit ,bara skjutsa dit han och det kan jag väl förstå för inte ville jag själv ha mina föräldrar med på skolan när jag gick på högstadiet....haha.....

i går shoppade jag en stor skjorta ,genomskinlig svart och ett par over knee strumpor ,alltid kul att shoppa då man hittar nåt ,och oftast hittar jag nåt jag vill ha på min favorit affär på byn.....haha....nä nu ska jag sluta surra för ikväll så jag säger söta drömmar så hörs vi /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting äntligen lördag jag var så trött igår så jag orka aldrig gå ut på datorn känner mej piggare nu hoppas du får en fin helg men det är lite kallt 13 grader nu vi hörs under dagen