söndag 9 november 2008

söndag förmiddag kl 10.32

vaknade tidigt på morgon och klev upp (05.00) men la mig igen för att försöka somna om och det gjorde jag , klev upp för en timme sen och har plockat och sånt innan jag satt mig vid datorn med en mugg kaffe som nu är tom och behöver fyllas på....
idag har jag värk ,få se vad jag orkar göra . tvätta kläder ,laga mat och sånt är ett måste. skura golven och baka lite är sånt jag oxå känner att jag behöver göra ..........
oscar ser tv så även roger.det är lugnt här bara jag som har energi ...haha.....
tittar ut genom fönstret och ser att det är mulet och tråkigt väder ,en dag inomhus blir det nog.
hoppas du får en fin fars dag ,kanske får du nån present av dina barn idag L....
nä nu ska jag se till att göra lite av allt jag behöver göra denna söndag ,hörs senare/kram

Inga kommentarer: