lördag 8 november 2008

en shopping dag

ja idag fick roger som han ville....haha....vi åkte in till storheden för att handla. roger har längtat efter biltema och jula så länge nu. och ja handlat har vi gjort ,en hel del. jag handlade inte mycket till mig själv bara lite underkläder ,värmeljusstake, blommor ,ögonpenna och en tomte....oscar fick ett par nya jeans och nån leksak. medan roger handlade lite till sig själv och mycket annat till anton ,som han beställt med roger...anton själv har varit hos min bror och mor sen i går kväll ,men är nog snart hemma.
innan vi åkte hemåt så gick vi in och handlade mat på willys och det är riktigt billigt, man får mycket för pengarna ........tyvärr glömde jag att köpa snus.....snyft ....men jag har en dosa kvar så jag klarar mig en stund i alla fall...haha.....
på morgon var det inte det bästa vädret och vi körde försiktigt i det snöiga vädret. hemifrån åkte vi 10.30 och var hemma strax före 16. då var det dax att laga middag ,idag blev det kyckling ,ris och currysås. vi har precis ätit och resten av kvällen ska jag bara slappa för jag har värk som vanligt . nu är klockan 17.52. jag har lämnat in vårt keno L ,hoppas nu att vi vinner stort i kväll. hoppas din lördag varit lugn. nu kom anton hem och jag ska prata lite med han. hörs sen /tingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej ting jag har det lungt än så länge kl ä nu 19 40 var o bärga en älgolycka i går kväll i nedretväråsel sen har jag slöat men jag har jouren till imorrn på dagen vi hörs sen ikväll

Anonym sa...

såg du att vi vann 30 kr på jobbets keno ikväll hoppas han lämnat in den