söndag 2 november 2008

hej anonym

klockan har hunnti bli 12 nu......jo jag var nog lite slö och trött på den bilden....haha....det tänkte jag inte på när jag la in bilden . ja nog har jag drömt söta drömmar, alltid.....haha... kul att höra av dig . roger är ute och fixar uti staketet så vi dyker nog upp sen i eftermiddag men jag slår en signal först...du kan ju kika upp och dricka kaffe om du inte har nå att göra för jag är ju hemma och gör inget speciellt.ska ta en mugg kaffe för att få lite mer energi ....haha....sköt om dig /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej vilket underbart väder det är har grubblat på att gå ut o gå kanske sista gången sånt här väder innan vintern janne l med fru går precis förbi här ute nu o lilla karo ska nog klä mej nu har nyss duschat nä jag har ingen kamera på datorn ha ha jag vet vad du tänker he he hörs snart