tisdag 18 november 2008

tisdag kväll 20.56


och jag har precis satt mig ner framför datorn...puh.....äntligen lite lugn o ro.jag har jobbat som vanligt idag. stämplade ut kl 16 och fick skjuts till oscars skola där väntade han på mig klar för att fara till tandis. vi hade tur för en snäll L gav oss skjuts till tandis och vi slapp gå hela vägen ,tack för skjutsen L. vad blev jag skyldig dig? ,det hann jag aldrig fråga ...haha......

när vi var klar där så gick vi över vägen till ica för att handla ,roger var redan inne och hade påbörjat handlingen och vi var klar ganska fort. anton har varit borta hela kvällen hos en tjej ,han ville inte följa med oss hem och nu är roger i väg och hämtar hem honom.

oscar har lagt sig och det är tyst i huset förrutom tvn som står på i sovrummet. när vi kom hem käkade vi middag ,jag plockade undan lite ,startade tvättmaskinen och sen la jag mig en stund för att vila , kände att jag behövde det för att orka göra lite mer nytta i kväll. sen jag hade vilat så har jag dammsugat nere ,vikit tvätt och hängt tvätt ,plockat ur och i diskmaskinen mm. resten av kvällen ska jag bara slappa.

vilken fin k8 jag hade gjort ,synd bara att det inte var mer rätt på den i kväll....men 5 rätt var ju inte illa ,i morgon vinner vi mer.....haha. hoppas du får en trevlig dag i morgon L. jag måste medge att jag kommer inte ha lika trevligt som du i morgon.......vi kanske hörs i morgon om du har tid......vi kanske kan äta lunch ute nån dag ,vad tror du om det?.....

idag har jag shoppat lite en tunika ,en bolero och ett par trosor.... ...haha...så kul att shoppa ....det är livet........ska och shoppa lite i morgon med , kom på att jag behöver lite mer kläder....haha...

lite tråkigt väder idag ,varmt och det har tinat en del ,tänk om snön som kommit kunde få va kvar . det skulle bli minusgrader i veckan och det får gärna komma lite mer snö. nä nu ska jag ta och stänga av datorn för i kväll och lyssna på min ljudbok. sov så gott /ting

Inga kommentarer: