lördag 8 november 2008

lördag kväll kl 21.45




och här är jag tillbaka. som jag sa tidigare när jag bloggade så kom anton hem ,lillebror skjutsade hem honom och samtidigt fick han hjälp av roger att fixa till bilen lite. medan dem var i garaget så var jag inne och gjorde lite sysslor bla bäddat rent i sängarna ,tvättat kläder, hängt och vikit tvätt ,städat undan och till sist bytt gardiner i vardagsrummet och gjort fint i fönstret med nya blommor och krukor.


rogers bror har också varit och hälsat på i kväll . anton for i väg hem till lillebror för att sova där en natt till och se film , tråkigt när han är borta men han är så pass gammal inte vill han alltid va hemma. nu är vi åter ensamma hemma ,oscar ser tv och roger har precis kommit in från garaget. resten av kvällen ska jag bara slappa och se tv.


tack för din kommentar anonym , vi vann lite på vårt keno ,såg du?....haha..20 kr ....blev kvällens vinst. så bra att du haft tid att slöa lite i helgen för det behöver du få göra nångång.....
jag fick se din andra kommentar nu, ja jag hoppas att jobbets keno är inlämnat för annars kan vi gå misste om mycket pengar......och det vore ju otroligt synd....


jag har varit in på tradera och lagt några bud ,hoppas jag får vinna de auktionerna ....haha....innan jag stänger av datorn måste jag in och kolla mina bud....


ha en fortsatt bra kväll så hörs vi /kramiz


Inga kommentarer: