lördag 22 november 2008

god morgon


lördag morgon och klockan är nu 09.09 och här sitter jag vaken. vaknade 06.40 men har legat kvar i sängen till för en stund sen. idag är det rejält kallt (-20.9). brr....det blir till att va inne det mesta av dagen.jag aht tvättat kläder på morgon och jag ska ta reda på tvätten snart.

eftersom jag är förkyld och har ont i halsen har jag inte tänkt göra nåt speciellt. det viktiga är att jag är pigg och kry måndag morgon.

vi måste i vilket fall som helst ner på byn för att handla och fylla på kylen lite. jag sitter här med en mugg kaffe och försöker få i hop några rader ,måste erkänna att jag känner mig ganska tom i skallen....haha....kanske lika bra att göra lite nytta så kanske jag blir lite mer allert.....haha...

hoppas du haft en bra början på helgen L. du kan behöva få lite vila. jag hoppas vi vinner i kväll för det kan behövas när julen närmar sig. nu ska jag surfa lite men jag kommer tillbaka senare under dagen kram så länge/ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej tig nu är kl 17 30 ja jag har haft en lugn dag men det är ju lite kallt hr bara varit o lämna in lottot tänkte vinna nån mille om jag gör det ska du få handla kläder et du orkar bära ha ha tur jag vet du int är så stark ha ha hör av mej sen ikväll