söndag 16 november 2008

söndag förmiddag

klockan har blivit 10.54 och jag har precis slagit ner rumpan här i soffan. jag klev upp sent i dag 09.30 .....när jag hade bäddat ner mig i går kväll så kunde jag inte låta bli att sticka lite på min halsduk och klockan blev mycket innan jag släckte lampan ,men nu har jag stickat över halva halsduken. känner mig lite trött och har en del värk idag ,så om jag får nån ro ska jag vila lite idag.....haha.....jag har väldigt svårt att bara koppla av och va onyttig.
sen jag klev upp har jag hunnit med att dammsuga nere i köket,startat tvättmaskinen ,plockat undan ,vikit lite tvätt druckit kaffe ,gett oscar mat och gjort en smoothie till han....
roger och anton har stuckit in på biltema ,dem var shoppingsugna idag.....jag och oscar stannade hemma ,jag hade ingen lust att åka bort denna dag. känns bra att va hemma vila och göra lite nytta mellan varven. det är varmare ute idag bara -5.5 grader. en fin vinterdag.
tack för din kommentar anonym. brukar du va borta så sent på nätterna som till 00.30 om du inte bärgar?...ja du har säkert oxå haft sovmorgon idag......och jag hoppas du haft söta drömmar ....haha....jag har sovit så gott i natt ,fort blev det morgon.....nu ska jag lämna datorn en stund och vika lite mer tvätt ....hörs senare /ting

Inga kommentarer: