söndag 23 november 2008

en snöig söndag




och nu är klockan 10.32. jag vaknade tidigt men somnade om oscar väckte mig för 45 minuter sen....haha...en riktig sovmorgon. det blev ändrade planer i går....en kompis ringde då hon var på väg till luleå.hon ville ha mig med som shoppinghjälp ....haha...och jag måste erkänna att jag är en lämplig hjälp vid klädshopping. jag bestämde mig fort för att följa och vi hade en superkul dag i stan och jag fyndade massor( 1700 kr). det blir fler gånger att shoppa konstaterade hon och jag höll ju med...haha. jag var hemma först vid 18.30 och vi for strax efter 11. när jag kom hem ställde jag mig vid spisen för dem här hemma hade inte fixat sig nå mat..hmm....nåja jag lagade makaroner och köttfärssås så dem fick i sig mat.


efter dem ätit och jag fixat till mig så åkte vi förbi kompisen för att vi skulle kolla igenom allt vi köpt under dagen och samtidigt surra ...haha....hemma var vi vid 22.30 och jag var så trött och somnade ,utan att ha bloggat.


kenot gav ingen vinst i går såg jag....snyft. idag är det dax att lämna in vårt keno L. hoppas du kommer i håg det. jag får väl påminna dig om det under dagen.


anton är inte hemma bara jag ,roger och oscar. vi måste nog ner och handla idag eftersom jag var borta i går och roger ville inte helghandla själv.


när jag vaknade och klev upp såg jag att det snöar idag , kul att det kommer mer snö. jag ahr fortfarande ont i min hals , men jobba det ska jag i alla fall göra i morgon. nu ska jag dricka lite mer kaffe .ha det gott/ting

Inga kommentarer: