söndag 9 november 2008

kl 15.24


och jag har precis ätit middag med oscar ,de andra är inte hemma. roger har farit hem till sina föräldrar och anton är hos sin morbror och mormor. oscar och jag har lagat potatismos och köttgryta ,det blev betyg godkänt....haha...idag har jag hunnit göra en hel del här hemma ,ingen rast ingen ro. jag har skurat och städat ,tvättat kläder och stickat färdig en mössa.

eventuellt ska vi ta en promenad jag och oscar ,bara slappa lite efter maten först. oscar spelar tv spel medan jag sitter här vid datorn. i kväll är det bingolotto och givetvis ska vi spela och nu måste vi ju få vinna tycker jag ,på hela hösten har vi bara vunnit en ny lott...hmm......nu ska jag surfa lite på nätet ,kommer garanterat tillbaka sen i kväll så till dess ha det så bra /tingeling

Inga kommentarer: