tisdag 11 november 2008

tisdag kl 17.42

jag har jobbat som vanligt idag. efter lunch har det gått tyngre ,känner mig knäckt ...haha....har nog jobbat för hårt denna dag. jag stämplade ut i vanlig tid och hade tänkt åka buss hem men det blev att roger körde ner på byn och hämtade mig och samtidigt handlade vi lite och han tankade upp bilen. jag fick lift till järnvägen för att där vänta på bussen men eftersom roger var på väg gick jag för att möta honom och samtidigt fick jag lite motion....haha....i kväll är det halkigt och jag har tänkt ut och promenera ...hmm....jag får gå försiktigt. det kan va skönt att få gå en sväng för att samla tankarna lite.........
sen jag kom hem har jag stekt fläsk till pannkakan som just nu gräddas i ugnen. och jag har startat tvättmaskinen som var full av tvätt....som vanligt.....
anton har främman här i kväll och meningen med besöket var att plugga lite men men så ointresserade som de är har dem gått ut och pyssalr med annat....haha...ja se pojkar i tonåren.....oscar har jag fått till att sätta sig med sin läxa och jag väntar att han ska ropa om att få hjälp snart.
ja i kväll får vi hoppas på en vinst L . haha.....jag tror du har råd att va hemma från jobbet men du är för snål bara.....haha.....pizza ja det inte bara låter gott utan det är hemskt gott oxå.....haha....kul att du lämnar nån kommentar i bland, gör det gärna varje dag......haha.....nä nu ska jag lämna datorn en stund för att eventuellt göra lite nytta och ta mig en promenad om bara tiden räcker till.......ibland skulle dygnet ha fler timmar .......hörs /tingeling

Inga kommentarer: