söndag 16 november 2008

en bingolotto kväll


utan vinst ,i alla fall vann jag inget på bingot jag tröttnade och ställde mig i duschen i stället. jag kan ju alltid rätta efterhand, för att se om jag vunnit något annat på lotten. det känns hopplöst med bingolotto....

nu är klockan 21.23 och jag har duschat och ska väl snart bädda ner mig och se tv eller lyssna på min ljudbok. det är tyst i huset oscar har somnat och de andra är som vanligt ute i garaget. jag har ingen att surra med. och vem ska jag surra med i morgon på jobbet då inte du är där L?...haha.... det blir en långtråkig dag med mycket jobb ,hoppas eftermiddagen blir lugn i alla fall. glad blev jag att höra av dig i kväll . kom upp och drick kaffe nångång när du har tid vettja.

nu ska jag bädda ner mig hörs i morgon/ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting kan jag komma nu o dricka kaffe kl är nu 22 15 tror nog bara roger är vaken i erat hus ha ha sov gott hör av mej i morrn så du inte får så tråkigt på jobbet kan hålla med dej det är ingen fart när nån av oss är borta från jobbet