måndag 10 november 2008

hej på dig...


anonym. tack för din kommentar......hahaha....ja det är frågan vad ska va investera för våra kenovinster. till en början kan vi ju spara ihop vinstpengarna sen får vi se ,kanske en lunch ute på pizzan och om det blir en högre vinst får vi fundera ut nåt annat ....haha...kanske spela på hästar.......nu har jag satt mig här igen för att fördriva lite tid ute på nätet. jag har tagit mig en dusch möjligtvis blev jag en aning piggare. ja jag hoppas du pignar till i morgon ,för huvva så tråkigt om du skulle va borta från jobbet i morgon........klockan är nu 21.25 och anton och roger är fortfarande ute i garaget och oscar har somnat. här är det lungt och relativt tyst ,bara tvn surrar i sovrummet.

du, proviva bör vi nog hälla i oss i morgon på fikat ,vad tror du om det? och har vi kaffe på jobbet? jag fixar mackor i morgon och denna gång kan jag belasta kontot och köpa proviva......

tror jag bäddar ner mig snart , lämna en kommentar innan du stänger av datorn vettja..... . ha det gott/ting

1 kommentar:

Anonym sa...

det låter gott o nyttigt nä nog ska jag jobba imorrn har inte råd vara hemma vet du ju sov gott