söndag 30 november 2008

söndag morgon


...klockan är nu 08.33 och jag har klivit upp ,ingen ide' att försöka sova nå mer. i natt har jag varit vaken mycket ,mycket p g a värk. jag städade och höll ju i gång hela dagen i går........

jag har tittat ut genom fönstren och ser att det är en snöig söndag och -8 grader kallt.

jag och oscar är vakna ,han sitter och spelar vid antons dator och jag sitter ju här vid min. anton och roger sover. jag har bryggt kaffe startat tvättmaskinen och gjort upp eld i pannan. denna söndag är det julskyltning på byn och då åker vi naturligtvis ner och går en sväng och tittar , senare under dagen.nu ska jag kolla tradera ha en fin dag så hörs vi /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej nu hitta jag din blogg sönd kl 11 16 det tog ett tag men allt ä som vanlit jag bärgar för fullt kom hem 5 30 i morse puh hörs sen idag