söndag 23 november 2008

du ,anonym


tänkte jag skulle svara på din kommentar.....det låter bra att om du skulle vinna nån mille skulle jag få handla det jag orkar bära.......hahaha.....jag är inte stark men ack vad kläder jag orkar bära när jag shoppar loss...........nog kan det bli dyrt för dig ,men det kan ju kvitta för din del om du hade nån mille på kontot.hoppas du hinner hem och vila nåt tag innan du får nästa bärgning.

jag känner mig hängig idag fortfarande ont i halsen och snuvig . ska ta och slappa i eftermiddag och i kväll blir det bingolotto...hmm....få se om jag har nån tur med det i kväll då....

vi har varit ner och handlat och hämtat hem anton ,oscar är hos en kompis idag och roger är ute och dammsugar bilen. nu är klockan 14.43 och det börjar skymma ute ,nu ska jag lyssna på min ljudbok .ha det så bra /tingeling

Inga kommentarer: