söndag 2 november 2008

söndag kl10.26


och här har jag slagit ner rumpan nu...idag är det varmt ute och några snöflingor har lagt sig på marken. jag klev upp vid 09.00 och då satt oscar redan i fåtöljen och spelade tv spel , nu har han slutat spela och ser tv istället. anton har precis klivit upp och har satt sig vid datorn. roger har gått ut han pratade om att bygga ...hmm....kan det va uti staketet ...jag vet inte.....nu på morgon när jag klev upp har jag hängt tvätt (var upp vid 05.30 och startade tvättmaskinen) ,startat diskmaskinen och plockat undan som vanligt. mina planer inför dagen är inte mycket ,mest va hemma och göra lite sysslor....kanske ta en promenad......ska kolla in tradera lite ha en bra dag/ting

1 kommentar:

Anonym sa...

god morgon ting du ser trött ut på bilden ha ha hoppas du drömt sött ni kan komma ner när ni vill hör bara av er först så vi är hemma