söndag 2 november 2008

söndag kväll 21.37


har precis kommit från duschen och jag avslutar kvällen med att skriva ett par rader. ingen vinst på bingolotto och keno denna kväll....snyft.

jaha du....du springer omkring naken med hål i baken....haha....ja det skulle jag vilja se.....sån osis att du inte hade en kamera..........skoja bara ......jag själv springer alltid omkring lättklädd efter en dusch ....haha.....och ingen kamera har jag heller..............

lite rikare lev ni i kväll efter vårt besök , hoppas ni nu rymmer mer möbler i ert förråd. vi håller på att ha en hel del möbler och grejs och nu måste vi sluta köpa en massa för vi rymms snart inte ....haha....förresten, tack för kaffe fika och pratstunden , väldigt trevligt.har precis avslutat ett par auktioner på tradera som jag vunnit i kväll ....haha....denna gång har jag handlat smycken...så kul med tradera.....nu ska jag bara in och kolla tradera och sen stänga av datorn för ikväll ,sov gott och dröm söta drömmar /kramiz

Inga kommentarer: