lördag 1 november 2008

21.18 är klockan


och jag är tillbaka vid datorn....haha....jag har sett lite tv ,städat lite och tagit mig en dusch ....nu ska jag bara slappa ....pojkarna är vakna men sysselsatta med tv spel och dator. roger är ute i garaget så ser vår lördag kväll ut.....haha en hemma kväll. det har blivit än kallare nu är det -14 grader kallt....brr....skönt att va inne nu. tidigare har jag kollat jobbets keno och det blev 4 rätt på k8 utan kung....undrar om det gav en femkrona , jag tror det ...sen ska jag kolla vårt keno L och mitt eget på svenska spel. full pott blev det då inte denna kväll....snyft.

jag hoppas du haft en trevlig dag L jag väntar att höra av dig .......

tidigare i kväll beställde jag nya gardiner och lite annat ,kände att nu är det dax att förnya här hemma lite....haha...det är alltid kul. jag har tänkt kolla om jag kan hitta nå fina gardiner till köket för där byter jag ofta ......kanske hittar jag på tradera ...haha....nu ska jag kolla tradera innan jag lägger mig med boken i handen. sov så gott dröm sött/ting

Inga kommentarer: