torsdag 6 november 2008

torsdag kväll

och här sitter jag igen. klockan är 20.57. oscar sover . anton och roger är ute i garaget ,det enda surrande jag kan höra kommer från tvn i sovrummet.jag har precis startat min dator och kollat min mail.
på jobbet är det segt ,ska bli skönt med helg i morgon kväll. jobbat på som vanligt. på lunchen hämtade jag ut ett paket från ellos med grejor till hemmet....alltid kul att förnya lite i fönstren. jag har satt upp nya gardiner i sovrummet och den nya fönsterlampan. i helgen ska jag fixa till nytt i vardagsrumsfönstret.
åkte hem med roger efter jobbet för jag hade en hel del saker med mig hem....haha....när vi kom hem ställde jag mig vid spisen för att laga mat och hjälp det fick jag av anton , han bad om att få hjälpa mig skala potatis och skar i bitar som kokades för att sen vispa i hop mos(anton gjorde potatismoset och värmde fläskkorv) och jag stod bredvid och bevakade . han klarade det och maten blev godkänd.....
efter middagen la jag mig för att vila jag var helt slut och somnade en stund. när jag vaknade och klev upp så städade jag undan lite och fixade till i sovrumsfönstret som jag nämde.
jag fick inte med mig roger ut på nån kvällspromenad ej heller anton. roger sa att han skulle montera lampor på bron om han har gjort det vet jag inte.......men ute är han fortfarande .....
kenot gick inte bra i kväll ....snyft aldrig får vi vinna............
jag fick mina berlocker till armbandet som jag vann på tradera idag med posten och nu ska jag in och lämna omdöme på tradera innan jag stänger av datorn ,och samtidigt när jag ändå är ute på tradera ska jag kolla runt lite....haha....ha en trevlig kväll /ting

Inga kommentarer: