fredag 7 november 2008

helg ................underbart


ja nu är klockan 20.41 och jag hade jobbat klart för denna vecka strax före 20 ....puh....äntligen helg. så fort jag kom in genom dörren klädde jag av mig för att ställa mig i duschen. nu har jag placerat mig framför datorn en stund ,trots att det är idol på tv4....

hua ...så otroligt tung denna dag varit ,men allt som oftast är man helt knäckt när fredagen kommer. jag stämplade ut tidigare idag och tog bussen hem 15.15. när jag kom hem var resten av familjen redan hemma. jag plockade undan men sen bestämde jag mig för att slappa och sov en stund till det var dax att göra sig i ordning för att åka och städa. oscar ville följa med på jobbet och det fick han göra. under tiden jag jobbade så skjutsade roger anton till min lillebror för att han ska sova där hos min mor. killarna skulle ha en filmkväll. idag har vi ätit rester till middag så att jag slapp stå vid spisen.

trots att jag sovit en stund känner jag mig ganska trött och jag trot jag somnar tidigt i kväll. ska verkligen försöka läsa min bok lite innan jag stänger mina två blå...haha.....oscar har satt sig framför tvn här i vardagsrummet och spelar tv spel och roger ser tv. en slöar kväll är det med andra ord......haha.....nu har det börjat bli kyligare ute och nu väntar jag att det ska börja snöa bilken dag som helst.

kenodragningen har jag inte kollat i kväll ..hmm ....bäst att kolla vi kan ju ha vunnit en fet vinst....haha....hoppas du mår bra och att du haft en lugn och skön kväll L. vi hörs .nu ska jag kolla tradera /tingeling

Inga kommentarer: