fredag 21 november 2008

fredag kväll

och nu är det helg....skönt. i går var det torsdag en arbetsdag som vanligt. jag var helt knäckt hela kvällen och orkade inte ens starta min dator. på eftermiddagen var jag till sjukgymnasten och där fick jag akupunktur ,den behandlingen och en förkylning på gång var nog orsaken till att jag var knäckt.
när jag klev upp på morgon såg jag att det snöade och termometern visade ett par minusgrader kallt . jag har jobbat som vanligt ,vi har haft en hel del jobb. på lunchen shoppade jag en ny parfym i en present förpackning, christina aguileras nyaste doft ,inspire. en doft som är blommig och diskret. det är alltid kul att få shoppa .....haha....
vi kom hem för en stund sen ,vi åkte ner för att käka en pizza ,på så sätt slapp jag stå vid spisen när vi kom hem efter jobbet.nu är klockan 20.21 och här sitter jag nu i stället för att se idol på tv4.....haha.... anton har farit till tjejen ,oscar ser tv medan jag och roger sitter vid varsin dator. det är en lugn hemma kväll. känner mig trött trots att jag hunnit vila en stund efter jobbet ,men inte kan man krypa i säng denna tid en fredag kväll.....haha.... jag har kollat kenot och det gick inte bra ...snyft ,noll kronor i vinst. vi kanske vinner storvinsten i morgon då L.....man kan ju alltid hoppas på det............haha.....lämnade datorn ett par minuter för att ta reda på tvätt men nu är jag tillbaka. ska ta och avsluta mitt boggande och kolla min mail och tradera (har budat på en auktion som slutar i kväll). ha det gott så hörs vi /kram

Inga kommentarer: