lördag 11 oktober 2008

lördag kväll kl 21.15


oscar for och följde med sin kusin hem idag och då var vi ner och hämtade honom i kväll och samtidigt handlade vi lite....hmm.....bättre om vi kunde göra en storhandling så slapp vi handla varje dag......när vi hade handlat åkte vi och hämtade oscar och där blev vi kvar en stund...haha....för att surra lite.glassen som vi köpt åkte raka spåret in i frysen när vi kom hem ,där trivs den ju allra bäst....haha.....

vi kom hem vid 20 och det var dax att fixa kvällsmat till pojkarna och jag kokade mannagrynsgröt och kokade ett par ägg. nu slappar vi bara. jag sitter här ,roger sitter och spelar bingo på antons dator och pojkarna ser tv och surrar. roger hade en riktigt tur i går kväll med bingo han vann sammanlagt 970 kr ,vad han spelade för vet jag inte men säkert för ett par hundra kan jag tänka mig....haha.

på eftermiddagen då främman hade farit var det dax att fixa middag som idag blev köttfärssås och spaghetti , som anton ville ha. efter middagen så satte jag mig för att sticka en stund till det var dags att åka ner på byn. kenot har jag glömt att kolla ....

tack för din kommentar anonym kul att höra av dig. så du bara slöar , det är bra för du kan behöva vila och jag håller tummarna att det inte blir nån bärgning i natt. ja nog är det allra bäst att din far är i närheten av sina barn för att ni lättare kan hålla koll på han, när han är krasslig.

nu ska jag snart lämna datorn för i kväll men först kolla min och till sist tradera...sov så gott och dröm sött kram/tingeling

Inga kommentarer: